Music

środa, 3 kwietnia 2013


"Jeśli tak chce przeznaczenie, to nie ma na to rady."


"Jeśli ktoś znika z twojego życia ... I wiesz, że już go nigdy nie zobaczysz, możesz napisać wszystkie rzeczy których nie mogłeś powiedzieć, ale nie chciałeś. Weź kartkę, długopis i napisz list. To może być długie, a może zawierać jedno słowo. Napisz to do człowieka który odszedł, ale nie wysyłaj tego. Kiedy napiszesz, spal to. Zostaniesz uwolniony od wszystkich uczuć i emocji."



***
Kontynuacja "Trzech metrów nad niebem" pokazuje nam, że czasem trzeba zrezygnować z największej miłości i obrać inną drogę, mimo wszystko.


 "Zrozum, że czasem sprawy nie układają się po naszej myśli, to wszystko, nie ma w tym niczyjej winy, lepiej sobie odpuścić..."



"W życiu stale szukamy wytłumaczenia. Marnujemy czas, usiłując się dowiedzieć dlaczego. Ale czasami nie ma żadnego dlaczego. I jakkolwiek smutno by to brzmiało, do tego właśnie sprowadza się całe wytłumaczenie."

"I nawet najgłupsze rzeczy, kiedy jesteś zakochany, zapamiętujesz jak coś najpiękniejszego. Bo ich prostoty nie da się porównać z niczym innym."


"Czasami to wszystko dzieje się bez powodu i wówczas ból jest jeszcze większy."


"Nigdy nie wiadomo, z jakiej racji przypomina nam się akurat to, a nie co innego. Pojawia się nagle, ot tak, nie pytając o pozwolenie. I nigdy nie wiesz, kiedy da ci spokój. Jedyne czego możesz być pewnym, to że, niestety, nawiedzi cię ponownie. Ale zazwyczaj to kwestia kilku sekund. I już wiem jak sobie z tym radzić. Wystarczy nie poddawać się temu zbytnio. Jak tylko pojawi się wspomnienie, należy niezwłocznie zostawić je samemu sobie, oddalić się natychmiast, bez żalu, nie idąc na żadne ustępstwo, pozwolić by pozostało nieostre, nie dać mu się wciągną. Tak, by uniknąć bólu."



Kocham Cię, dam Ci odejść.




    *Wybaczcie, że za bardzo się tutaj nie wypowiadam, tylko zgromadzam materiały i je zamieszczam, ale dopiero zaczynam, chcę się rozkręcić i dopiero później dodawać ewentualnie swoje przemyślenia. 
    **Sens wszystkich cytatów i dobranych do nich zdjęć odbierze się, kiedy film się obejrzało. 

    6 komentarzy:

    1. Bardzo ciekawy blog, podobają mi się te cytaty, mimo, że nie oglądałam filmu ;p I śliczne zdjęcia
      www.albuspotteri.blog.pl

      OdpowiedzUsuń
    2. Ciekawy blog...grafika bardzo fajna, a post ciekawy ;p cytaty zawsze się przydadzą , a tutaj są B.fajne ^.^
      + zapraszam na bloga o muzyce ;D http://music-and-we.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    3. Ciekawy i fajny ten blog...Obserwuje i zapraszam do mnie ... mint-leopard.blogspot.com
      <3.

      OdpowiedzUsuń
    4. ciekawa jestem o czym dalej będziesz pisała i dlatego obserwuję, mam nadzieję, że nie zawiedziesz, bo jak na razie jest świetnie! :)

      OdpowiedzUsuń
    5. Cytaty bardzo dobrze dobrane, podobnie jak obrazki ;>

      Poza tym, pewnie nie zauważyłaś, ale na dawnym blogu podałaś nieprawidłowy adres nowego. Trafiłam tu tylko dla tego, że zorientowałam się, że nie ma czegoś takiego jak "venis", a chodziło raczej o "veins" ;)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Tak właśnie wiem, tego bloga utworzyłam z błędną nazwą, sama nie wiem czemu, przecież doskonale wiem, ze nie ma czegoś takiego jak venis o.O po prostu tak mi lepiej pasowało i wryło się w pamięć. Adres tego bloga zmieniłam, ale zapomniałam podać poprawnego na starym blogu :)

        Usuń