Music

poniedziałek, 1 kwietnia 2013

"Wtedy zaczynasz rozumieć, że nic nie dzieje się dwa razy."


     Goodbye my Lover


                  
" Każda droga w pewnym miejscu się rozwidla, obieramy różne drogi myśląc, że kiedyś się spotkamy. Widzisz jak ktoś coraz bardziej się oddala – to nic, jesteśmy dla siebie stworzeni, w końcu się spotkamy. Ale jedyne, co się zdarza, to to, że nadchodzi zima. Nagle zdajesz sobie sprawę z tego, że to już koniec. Naprawdę. Nie ma drogi powrotnej. Jest Ci żal. Próbujesz sobie przypomnieć, kiedy wszystko się zaczęło, a zaczęło się wcześniej, niż Ci się wydaje. O wiele wcześniej. Wtedy zaczynasz rozumieć, że nic nie dzieje się dwa razy. Już nigdy nie poczujesz się tak samo, nigdy nie wzniesiesz się… trzy metry nad niebo."
Tres metros sobre el cielo/Trzy metry nad niebem






Czasem coś jest tak blisko nas, że boimy się po to sięgnąć. Zżera nas strach, przed nowymi doznaniami, sytuacjami, przed czymś, czego jeszcze nie doświadczyliśmy. Boimy się tak zwyczajnie spróbować, skorzystać z szansy, jaką daje nam los. Nie chcemy zostać odtrąceni, wyśmiani, pozostawieni sami sobie. A na koniec żałujemy, że nie zaryzykowaliśmy…Fenomenem jest korzystać z życia, bowiem każdy ma w okół siebie ludzi, którzy czyhają na twój błąd, śledzą każdy twój ruch i cieszą się z twojego potknięcia. 



 "Trzeba bardzo uważać, na to co nas otacza ponieważ czasami, niespodziewanie coś może osłodzić nam życie."





"Może dlatego, że kiedy okaże się przyjacielowi swoją słabość, człowiek już nie jest wobec niego tak swobodny. Może dlatego też, iż sądzimy zawsze, że nasze cierpienie jest jedyne, nieporównywalne, jak wszystko to, co nas dotyczy. Nikt nie kocha tak, jak my kochamy, nikt nie cierpi tak, jak my cierpimy. Brzuch przecież boli mnie, nie ciebie."


 



„Strach to czasem brzydka rzecz. Nie pozwala ci doznawać najpiękniejszych chwil. Będzie twoim przekleństwem, jeśli go nie pokonasz.”
                                      

Stop the clocks, forever, for you and me, please...



"Wtedy zaczynasz rozumieć, że nic nie dzieje się dwa razy."



***
A wy oglądaliście "Tres metros sobre el cielo"? Co sądzicie o filmie, zdjęciach, cytatach, które przytoczyłam?

16 komentarzy:

  1. Ohhh ten film jest piękny *_*
    Wzbudza wiele uczuć ...
    A co do bloga to podoba mi się :)


    ZAPRASZAM
    Będzie mi miło jeśli skomentujesz lub dodasz się do obserwatorów :)

    one-direction-story-by-my.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie trudno wybrać czy warto ryzykować, bo czasami można wszystko stracić, ale coraz częściej myślę, że życie mamy tylko jedno. Nie oglądałam filmu, ale śliczne zdjęcia i gidy, w notkach nie popełniasz błędów i jak przeglądałam bloga na blogg ( na którego nie mogłam dodać komentarza cho rozpisałam się ) będę wpadać jeśli mnie poinformujesz o nowych wpisach.

    http://something-would-be-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dodaj się do obserwatorów ;) ?
      Jeśli chcesz mogę Cię także informować przez GG lub pisać na Twoim blogu :)

      Usuń
  3. Wszystko prawdziwe <3
    Fantastyczne cytaty.
    W 100% zgadzam się z Believe. Sądze, że lepiej skorzystać z szansy, którą daje nam los, bo może się już nie powtórzyć, a potem będziemy żałować .
    http://maybe-mamba-i-panna-winter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog! cytaty cudowne, zdjęcia znakomite! Gdzie Ty takie znalazłaś ?! :O i te gify.
    Wszystko pięknie- oprawa graficzna także. Będę wpadać ; ) !

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny fil *.* Mogłabym oglądać codziennie :D
    Czekam na 3 część tego cuda ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Filmu co prawda nie widziałam ale dzięki tobie oglądnę. "Trzeba bardzo uważać, na to co nas otacza ponieważ czasami, niespodziewanie coś może osłodzić nam życie." = oj tak, zabójczo prawdziwy cytat.


    zapraszam do mnie: http://iwillnotdieyoung.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeden z moich ulubionych filmów. A dzięki tobie najprawdopodobniej obejrze go jeszcze raz. ;D
    Bardzo fajny blog i piękne cytaty. ;D
    http://1dbromcestorys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam!
    Przybyłem tu z zapytaj.onet.pl. Przeczytałem tam, że prosisz o komentowanie blog'a w zamian za komentowanie blog'a. Zastanów się czy robisz tego blog'a bo chcesz aby ludzie go czytali czy chcesz się chwalić. Chociaż ja nie posiadam blog'a, ponieważ uważam, że to worek gówna dla facebook'owych idiotów(czyt. każdego użytkownika fb) rzeby opisywać jakim to się jest dorosłym bo ludzie cię nie rozumieją, bo przecież jesteś taka dorosła i wiesz tak wiele głównie o miłości. Proszę zastanów się, ponieważ tracę nadzieję w luckość(tak wiem równie popularne słowa facebook'owych kretynów z gimnazjum i liceum)kiedy widzę kolejnego "znającego" się na życiu debila w grzywce i convers'ach (nie mam pojęcia jak to się piszę)(tak wiem rozłościłem armię "oryginalnych" idiotów chodzących w tym samym, zgapiającym styl od takich samych idiotów z liceum, którzy też równie udają "dorosłość"). Nie wiem czy warto utożsamiać się z taką społecznością tworząc gówno zrobione "ctrl+c",ctrl+v".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postanowiłam zaakceptować Twój komentarz, ale chcę się wybronić.
      Nie, nie mam grzywki i nie, nie posiadam conversów. Słucham rocka, metalu, znam 5 języków obcych (jeżeli to ma jakiekolwiek znaczenie), a nawet jeśli bym była jak większość nastolatek, to nie powinno to Tobie przeszkadzać.
      Dlaczego założyłam bloga? Nie, nie aby narzekać o miłości, bo uważam, że miłość nie istnieje. Chciałabym przekazać ludziom kilka cytatów (owszem na początek z jakże banalnych filmów), ale w przyszłości m.in. z księgi Horacego po łacinie, którą czytam. Nie wiem na jakiej podstawie nazywasz mnie debilem. Nie ma tu wiele moich spostrzeżeń, zauważ, że są tu krótkie 3 zdania ode mnie, a w komentarzach inni użytkownicy wymieniają swoje uwagi. Taka kolej rzeczy. To tyle ode mnie, aha i jeszcze jedno- na przyszłość pisze się "ludzkość", a nie "luckość" ; ) pozdrawiam

      Usuń
  9. Nie oglądałam, ale fajne zdjęcia :)
    Super motta:)
    Pzdr. i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten film był świetny ;3 Blog też zapowiada się fajnie ;D Na pewno jeszcze nie raz go odwiedze, zapraszam do siebie -------> xsumin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow..świetna notka ;D Zazdroszczę bloga *.* Grafika też niczego sobie ^^
    + zapraszam ;* http://music-and-we.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne cytaty i ogółem super blog.

    ------------------------------------------------

    life-by-mela.blogspot.com/
    Zaobserwuj i skomentuj. Zrobię to samo ;*

    OdpowiedzUsuń